#1 2009-12-02 09:28:12

Edward Elric

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 6
Punktów :   

Jak zacz±æ gre

1.Statystyki umieszczamy w podpisie.
2.Na pocz±tku mamy 1000 kasy, za wygran± walkê otrzymujemy 500, w ka¿dy pi±tek otrzymujemy wyp³atê zwykli alchemicy 500, podporucznicy 1000, porucznicy 1500, pu³kownicy 2000, genera³ 3000, starszy genera³ 4500, marsza³ek 6000, pañstwowi alchemicy 7000.
3.Walka sk³ada siê z 15-20 postów o zwyciêzcy decyduje osoba nadzoruj±ca walkê(wcze¶niej musi byæ uzgadniana a walkê nadzoruje moderator lub administrator).
4.Podczas walki nie mo¿na pisaæ posta pod postem czyli wykonasz ruch to teraz twój przeciwnik.
5.Walkê zaczyna wyzywaj±cy.
6.Nie podajemy linków do forum o podobnej tematyce to grozi banem na 2 tygodnie góra miesi±c.
7. Co musi byæ w statystykach:
Tytu³ : (np. ¯o³nierz, Pañstwowy Alchemik... Gdy jest siê którym¶ z nich trzeba podaæ funkcje i tytu³ jak np. Jak jest siê pañstwowym alchemikiem to siê wpisuje to a jak jest siê p³omiennym alchemikiem i  np. marsza³kiem to wpisuje siê obie funkcje)
Kasa :
Umiejêtno¶ci : (tu wpisujemy jakich umiejêtno¶ci
siê nauczyli¶my np. Skalna Fala, strza³ na daleki dystans itp.)
Broñ : (tu piszemy jak± mamy broñ. ¯o³nierze musz± posiadaæ jak±¶ strzelbê albo co¶ i jak±¶ broñ na krótszy dystans. Alchemicy bowiem potrzebuj± specjalnych rêkawiczek je¶li chc± u¿ywaæ Alchemii bez Krêgu Transmutacji ale np. ja nie muszê u¿ywaæ Rêkawiczek. Alchemicy mog± te¿ mieæ jak±¶ Broñ np. nó¿ lub ma³y pistolet. Gdy jeste¶cie mniej do¶wiadczonym w Alchemii, mo¿na wzi±æ silniejsz± Broñ lub jak tak jak ja nie ma siê rêki, ma siê mechaniczn±, mo¿na za pomoc± alchemii zrobiæ z tego dobr± broñ)
Ekwipunek : (miejsce na dodatkowy, zakupiony ekwipunek)
Atrybuty :
Si³a :
Szybko¶æ :
Energia :
Moc
Alchemii : (tylko dla alchemików)
PN: (na pocz±tku ma siê 0. Punkty Nauki
czyli PN zdobywa siê walcz±c i udzielaj±c siê dla forum. PN za walki : 5PN za wygran±
, 3PN za remis, 1PN za Przegran±. Za PN uczymy siê nowych Umiejêtno¶ci)
Walki : (tu wpisujemy ile walk stoczyli¶my)
Wygrane :
Zremisowane :
Przegrane :


Tytu³:Stalowy alchemik/pañstwowy alchemik
kasa:8000
Umiejêtno¶ci: Skalna Fala, strza³ na daleki dystans
Broñ:-
Ekwipunek :-
Atrybuty :-
Si³a :5
Szybko¶æ :5
Energia :5
Moc Alchemii :5
PN:0
Walki :0
Wygrane :0
Zremisowane :0
Przegrane :0
-------------------------------
http://images40.fotosik.pl/230/1a31afc7e7fcb719.png

Offline

 

#2 2009-12-02 20:45:24

Alphonse Elric

Moderator

Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 3
Punktów :   

Re: Jak zacz±æ gre

Chcia³em siê zapytaæ,
jakie statystyki ma siê na pocz±tek?


Tytu³: Pañstwowy Alchemik
kasa:8000
Umiejêtno¶ci: Skalna Fala, strza³ na daleki dystans
Broñ:-
Ekwipunek :-
Atrybuty:-
Si³a :5
Szybko¶æ :5
Energia :5
Moc Alchemii :5
PN:0
Walki :0
Wygrane :0
Zremisowane :0
Przegrane :0
--------------------------------
http://images50.fotosik.pl/234/522d50a64fead2a4.png

Offline

 

#3 2009-12-03 08:42:26

Edward Elric

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: Jak zacz±æ gre

Wszystko piszê:
Na pocz±tku mamy 1000 kasy, za wygran± walkê otrzymujemy 500, w ka¿dy pi±tek otrzymujemy wyp³atê zwykli alchemicy 500, pu³kownicy 1000, pañstwowi alchemicy 2000.
Tytu³ mamy na pocz±tku zwyczajny alchemik(mo¿na pó¼niej zdawaæ na pu³kownika itd .)
Na pocz±tku mamy takie umiejêtno¶ci skalna fala, strza³ na daleki dystans.
Na pocz±tku nie mamy ¿adnej broni.
Ekwipunku te¿ nie mamy.
Atrybuty dostajemy po 10 wygranych walkach czyli 1 atrybut co mo¿na pododawaæ do si³y szybko¶ci itd. tez po jednym do ka¿dego.
Si³a, szybko¶æ, energia i moc alchemii na pocz±tku 5 (tak jak pisa³em moc alchemii znika gdy jeste¶my pu³kownikiem itd.).
No a reszta walki to ilo¶æ stoczonych walk potem ilo¶æ remisów wygranych przegranych to zale¿y ju¿ od ciebie i twoich walk.
i jeszcze PN na pocz±tku ma siê 0. Punkty Nauki czyli PN zdobywa siê walcz±c i udzielaj±c siê dla forum. PN za walki : 5PN za wygran±, 3PN za remis, 1PN za Przegran±. Za PN uczymy siê nowych Umiejêtno¶ci.
A i mahtan pisa³em co¶ do ciebie na pw odno¶nie nicku. Je¶li go nie zmienisz dzisiaj do godziny 14 sam ci zmieniê i wy¶lê na e-maila.


Tytu³:Stalowy alchemik/pañstwowy alchemik
kasa:8000
Umiejêtno¶ci: Skalna Fala, strza³ na daleki dystans
Broñ:-
Ekwipunek :-
Atrybuty :-
Si³a :5
Szybko¶æ :5
Energia :5
Moc Alchemii :5
PN:0
Walki :0
Wygrane :0
Zremisowane :0
Przegrane :0
-------------------------------
http://images40.fotosik.pl/230/1a31afc7e7fcb719.png

Offline

 

#4 2009-12-03 15:26:27

Alphonse Elric

Moderator

Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 3
Punktów :   

Re: Jak zacz±æ gre

Aha, dziêki i proponowa³bym zrobiæ zak³adkê "karty postaci" albo co¶ w tym stylu, gdzie ka¿dy pisa³by imiê, charakterystykê i historiê postaci, a admin by zatwierdza³ lub mówi³ co trzeba jeszcze poprawiæ ^^


Tytu³: Pañstwowy Alchemik
kasa:8000
Umiejêtno¶ci: Skalna Fala, strza³ na daleki dystans
Broñ:-
Ekwipunek :-
Atrybuty:-
Si³a :5
Szybko¶æ :5
Energia :5
Moc Alchemii :5
PN:0
Walki :0
Wygrane :0
Zremisowane :0
Przegrane :0
--------------------------------
http://images50.fotosik.pl/234/522d50a64fead2a4.png

Offline

 

#5 2009-12-03 18:19:56

Edward Elric

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: Jak zacz±æ gre

Pomys³ ok. Ale to jasnej ciasnej co ci mówi³em o nicku!? Jak zmienisz to mo¿e dostaniesz moderatora lecz zmieñ ten nick!!! Przeczytaj zasady takie co¶.

Ale dobra schodzimy z tematu s±dze ¿e wszystko wyja¶nione

ZAMYKAM


Tytu³:Stalowy alchemik/pañstwowy alchemik
kasa:8000
Umiejêtno¶ci: Skalna Fala, strza³ na daleki dystans
Broñ:-
Ekwipunek :-
Atrybuty :-
Si³a :5
Szybko¶æ :5
Energia :5
Moc Alchemii :5
PN:0
Walki :0
Wygrane :0
Zremisowane :0
Przegrane :0
-------------------------------
http://images40.fotosik.pl/230/1a31afc7e7fcb719.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.030 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fancda.pun.pl www.rozyny-info.pun.pl www.managerzuzlowy09.pun.pl www.grafa-cs.pun.pl www.narutowojna.pun.pl